Як показує опитування студентів з університету штату Техас, існує три основних способи зробити Селфі, і вони можуть відображати особистість автора фото.


Нарцисизм набув такої популярності, що сучасна західна публіцистика навіть використовує спеціальний термін, який описує самозакоханих молодих людей – «generation MeMeMe» (тобто «Покоління ЯЯЯ»). Ще одна назва – «покоління Селфі».

Проте, нещодавно дослідники з Університету Брігама Янга провели опитування серед учнів ВУЗів на тему того, які фактори змушують людей фотографувати самих себе. Це акт егоїзму? Заява? Спосіб пошуку друзів? Або щось ще? Респондентам було запропоновано ранжувати різні твердження, які б пояснювали їх селфі-мотивацію. Їх відповіді були потім проаналізовані дослідниками і опубліковані в журналі Visual Communication Quarterly.

Отже, на основі отриманих даних автори роботи виділили три типи любителів жанру «фотоавтопортретів»: «комунікатори», «автобіографи» та «самопубліцісти» (тобто люди, що займаються саморекламою та вихваляють себе). Як уже зрозуміло, тільки третій тип був схильний до нарцисизму, однак, що найцікавіше, ця група була найбільш нечисленною.

Більшість же любителів селфі намагалися таким чином знайти двостороннє спілкування і відкрити діалог зі своїми фоловерів або ж просто задокументувати своє життя. Також багато хто з респондентів намагалися таким чином заявити про свої політичні або будь-які інших погляди.