volcano-in-south-america

Використовуючи новий метод супутникового пошуку, вчені з НАСА виявили незареєстровані раніше джерела викидів в атмосферу двоокису токсичної сірки – повідомляє журнал LiveScience.

Основними постачальниками отруйних викидів є вугільні електростанції, металургійні комбінати і нафтогазові родовища на Близькому Сході, в Мексиці та в Росії.

НАСА інформує, що супутникові оцінки викидів для цих регіонів виявилися в два-три рази вище, ніж повідомлялося офіційно.

Незареєстровані джерела, а також джерела шкідливих викидів, за якими занижуються дані, складають близько 12% всіх викидів діоксиду сірки.

Дослідники також виявили місцезнаходження 75 сплячих вулканів, які повільно випускають токсичні гази. Багато вулканів перебувають у віддалених місцях і не контролюються, тому дані на основі супутникових спостережень є першими відомостями, які дозволяють забезпечити регулярну щорічну інформацію про ці вулканічні викиди.

Унікальна перевага нового методу в тому, що він дозволяє виявити та ідентифікувати джерела шкідливих речовин по всій земній кулі

, – сказав Маклінден, один з авторів дослідження.