girl

Міжнародна група дослідників провела низку експериментів і встановила зв’язок вгодованості жінок з їх фізичною привабливістю. Результати досліджень опубліковані в журналі PeerJ.

Вчені відзначили, що, виходячи з точки зору еволюції, жіноча вгодованість (особливо сідниць і стегон) свідчить про можливість протистояти голоду та іншим можливим стресовим ситуаціям. Але якщо вага тіла досягає високих показників, то виникає ряд проблем зі здоров’ям, пов’язаних з серцево-судинними захворюваннями і обміном речовин. Крім того, вчені встановили науковим шляхом, що зайва вага робить жінку менш сексуальною, привабливою і бажаною.

Дослідники спробували дати відповідь на питання, який рівень індексу маси тіла жінок (ІТМ) слід вважати оптимальним для фізичної привабливості жінок. Індекс визначається як відношення маси тіла (в кілограмах) до квадрату довжини тіла (у метрах). Наприклад, при масі тіла 67 кілограмів і зрості 1,7 метра ІМТ дорівнює 23.

Вчені створили математичну модель для різного ступеня вгодованості: вона враховує можливі ризики смертності від декількох основних причин (наприклад, голоду чи хвороб, пов’язаних з ожирінням), здатність до високої фертильності. І зробили висновок: оптимальним є ІМТ, укладений між 22,8 і 24,8.

Після цього вчені зайнялися чистою соціологією та провели опитування 1 300 чоловіків і жінок, що представляють три популяції: Європу, Азію та Африку.

Респондентам запропонували переглянути 21 зображення жінок різного ступеня вгодованості, попросивши скласти на підставі цього рейтинг фізичної привабливості.

Всі три популяції продемонстрували однаковий результат, який свідчить про зворотній лінійної залежності між вгодованістю і фізичною привабливістю.

Дані опитувань спростували висновки вчених про ідеальний ІМТ. Зображення найстрункіших жінок (ІМТ менше 19) були оцінені як найбільш привабливі.