facebook_sponsored_1

Facebook відмовиться від рекламних новин, відомих як Sponsored Stories. Компанія заявила, що нав’язливі оголошення перестануть існувати 9 квітня.

Рекламні новини можна побачити на Facebook, коли один з ваших друзів ставить лайк на рекламі, що проплачена певною організацією. Sponsored Stories викликали ряд обурень, так як оголошення використовують особисту інформацію без дозволу користувачів. Facebook в свою чергу отримала не тільки негативний зворотний зв’язок і удар по репутації, але і постраждала фінансово. У серпні минулого року соцмережа Марка Цукерберга виплатила «постраждалим» $ 20 млн.

Як зауважив CNET, Google+ запустив аналогічний вид реклами в жовтні 2013 року. На перший погляд, компанія наступає на ті ж граблі, що і Facebook, проте Google, швидше за все, уникне схожих проблем, тому що користувачеві надано право відмовитися від подібного виду реклами.