Google-Outside_1

Компанія Google вибирається з маленьких мобільних пристроїв і моніторів комп’ютерів на вулиці міста. Як повідомляє The Drum, 160 великих дисплеїв пошукового гіганта з’явилися на вулицях Лондона. Проект Google Outside виступає в якості міського гіда і погодного репортера, доступного для всіх городян і гостей Лондона.

Партнером Google Outside стало рекламне агентство R/GA. Інформаційні дисплеї розмістилися на 100 автобусних зупинках і на 60 станціях метро. Використовуючи технології Google Now, лондонські путівники вміють визначати місцезнаходження користувача і з урахуванням різних даних давати поради з проведення часу.

Зараз ми тестуємо новий спосіб, що допомагає користувачам отримати максимальну віддачу від Лондона; ми хочемо, щоб люди користувалися Google там, де вони знаходяться. Пошукове додаток Google має багато чудових особливостей, які люди можуть використовувати на вулиці, і ми думаємо, що Лондон – це ідеальне місце, щоб спробувати їх у справі

, – пояснив представник Google.