Honest-Slogans_5

Кліф Діккенс переглянув слогани відомих брендів і представив більш реалістичні, на його погляд, результати в онлайн-збірнику Honest Slogans. Як повідомляє Gizmodo, дизайнер створив більш правдиві рекламні повідомлення головних компаній світу – від Google і Apple, до Pepsi та LEGO.

У деяких випадках Кліф показав гірку правду про бренд, додавши всього лише одне слово. «Я (не) прочитав умови і правила» – йдеться в заголовку iTunes. Більшість інших слоганів носять виключно гумористичний характер: Nike. Just Buy It.

Honest-Slogans_1 Honest-Slogans_2 Honest-Slogans_3 Honest-Slogans_4 Honest-Slogans_6 Honest-Slogans_7 Honest-Slogans_8 Honest-Slogans_9 Honest-Slogans_10 Honest-Slogans_11 Honest-Slogans_12 Honest-Slogans_13 Honest-Slogans_14 Honest-Slogans_15 Honest-Slogans_16