КиноПоиск

Російська інтернет-компанія “Яндекс” купила інформаційний сервіс “КиноПоиск“. Сума операції, яка вже завершена, не розкривається. Можливо, інформація про неї з’явиться у фінансовій звітності «Яндекс», яку компанія опублікує 24 жовтня. Сам «КиноПоиск» продовжить працювати за тією ж адресою – kinopoisk.ru.

«Зараз багато хто вибирає фільми в інтернеті. Щоб допомогти людям вирішити цю задачу, потрібні не тільки технології, але і знання предмета. “КиноПоиск” – це лідируючий сервіс про кіно, у якого є величезний запас російськомовної інформації про фільми, акторів та режисерів», – говорить керівник напряму медіасервісів  “Яндекс” Дмитро Степанов.

На “КиноПоиск” доступно більше 100 мільйонів оцінок відеоконтенту, і кожен місяць з’являється близько трьох мільйонів нових. Спираючись на ці дані та свої пошукові технології, “Яндекс” буде розвивати рекомендаційні сервіси, що враховують інтереси користувачів. Крім того, новий контент буде застосовуватися в пошуку “Яндекс” для відповідей на питання про кіно.