news_1

Вчені, проаналізувавши посилання на новинні статті в «Твіттері», таким чином виявивши перевагу тих чи інших тематик новин в різних країнах.

Встановлено, що британці та американці воліють новини про події у світі та коментарі експертів, а іспанці більше люблять локальні новини, бразильці цікавляться статтями про футбол і мистецтві, а німці – політикою і економікою.

Крім тематичних уподобань, дослідники з’ясували, що жителі Німеччини та Іспанії читають новини в місцевих виданнях, а британці – в іноземних.

«Читачі тепер виступають по відношенню до ЗМІ не тільки в якості споживачів текстів, але і як важлива ланка, що визначає, які новини і новинні розділи залучать найбільшу увагу в соціальних мережах», – пишуть Бастос і його колеги в статті, опублікованій в журналі SAGE Open.