Volkswagen_1

Новий рекламний ролик автомобільної компанії Volkswagen наполовину складається з анімованих малюнків. Більше того, ролик є буквальним рімейком хіта Take On Me норвезького гурту A-Ha, повідомляє CoCreate.

У своїй рекламі Volkswagen повідомляє про безтурботний сервісі для користувачів, заодно натякаючи на новий модельний ряд 2014 року. Ролик виконаний таким же чином, як і інноваційний для свого часу кліп 1985 року, де мальовані скетчі перемішуються з кадрами, знятими на відео.

Пісня Take On Me була обрана компанією неспроста. По-перше, золотий сингл відомий широкій аудиторії донині. По-друге, пісня нагадає про молодість цільової аудиторії Volkswagen – тим, кому зараз за 40. Оригінальне відео можна побачити нижче.