angry_smiles_1

Дослідження китайських вчених з Бейханского університету показало, що злість – вірусне явище в інтернеті. До такого висновку вчені дійшли, проаналізувавши 70 мільйонів повідомлень в китайському аналогу «Твіттера» – Weibo. Виявилося, що злобні та дратівливі послання отримують більше «шейрів», ніж повідомлення з будь-якої іншої емоційним забарвленням.

Як же дослідники оцінювали тон повідомлень? Дуже просто – за смайлами, що використовувалися у тексті. Ці значки були розділені на чотири категорії: злість, щастя, сум і огиду. У результаті з’ясувалося, що послання з забарвленням відрази чи печалі рідко підхоплюються іншими користувачами. А радісні повідомлення отримують більше ретвітів, однак найбільш «вірусними» стають повідомлення, наповнені злобою.