У соцмережі Facebook з’явилася можливість надсилати приватні повідомлення з «наклейками» – милими, іноді анімованими зображеннями. Соцмережа запустила стікери в мобільній версії в середині квітня, проте тепер картинки доступні і у веб-версії.

У вкладці, де раніше були тільки традиційні смайли, тепер з’явилася іконка з кошиком, ведуча в інтернет-магазин «наклейок». У ньому доступні 16 безкоштовних наборів, які користувачі можуть додати в свій арсенал.

facebook_stick_store_1

Незважаючи на назву «магазин», на даний момент Facebook не стягує і не планує поки брати з користувачів плату за набори зображень, на відміну від сервісів Line і Path. Судячи з того, що соцмережа співпрацювала з Universal Studios над створенням фірмового сету «Бридкий я 2», ймовірно, й надалі Facebook представлятиме більше спонсорських картинок.

Facebook серйозно ставиться до наклейок. Компанія співпрацювала з відомими дизайнерами (такими, як Девід Ленем, який зробив цілий набір картинок, присвячений собаці Цукерберга), а також дослідниками з Берклі, щоб розробити нове покоління анімованих зображень, що більш яскраво передають емоції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.