adv_ipad_mini_1

Рекламна кампанія, присвячена виходу iPad Mini і розроблена студією TBWA Media Arts Lab, отримала гран-прі на Каннському фестивалі реклами в категорії «Друк».

Кампанія, розгорнута на задніх обкладинках Time, Surfer, Wired, the New Yorker і Wallpaper, являє собою біле поле з зображенням айпеда, на екрані якого можна побачити передню обкладинку відповідного видання, і невеликий напис «iPad Mini» у нижньому куті.

Президент журі Марчелло Серпа, оголошуючи переможця, схвально назвав поповнення кампанії «партизанським», зазначивши, що реклама планшета, вбудувавшись в друковану пресу, погрожує вбивством останньої з тилу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.