фаст-фуди
Рекламу фаст-фудів хочуть заборонити до показу для дітей

Канадські фахівці з Онтаріо радять ввести цензуру на рекламу фаст-фудів та інших шкідливих продуктів. Ценз повинен бути віковим, за словами фахівців, планка повинна бути на рівні 12 років. На думку дієтологів, це має допомогти знизити дитяче ожиріння.

Більше того, можливо, незабаром ресторани будуть зобов’язані вказувати кількість калорій у кожній страві. Ці ініціативи були запропоновані як наслідок статистики за 2004 рік, яка показала, що на той момент 27,5% дітей від 2 до 17 років страждали від ожиріння або зайвої ваги.

Зайва вага змінює структуру ДНК, порушує метаболізм, генетично програмуючи на те, що наступні покоління будуть також страждати від цієї недуги. За 2012 тільки в Онтаріо було витрачено понад 4,5 мільярда доларів на лікування людей з ожирінням.

Ось уже 30 років як в Квебеку забороняють друкувати в ЗМІ, показувати по телевізору рекламу фаст-фудів, спрямовану на дітей до 13 років. Згідно з офіційними даними, цей метод працює. Але, деякі політики все ж вважають, що потрібно опиратися на навчання, а не на заборони.

Більш того, незабаром в Нью-Йорку набуде чинності закон, який забороняє продавати газовану воду та інші калорійні напої в ресторанах, кафе і наметах. А в 2015 році канал Disney планує прибрати з сайтів, а також з ротації каналів і радіо рекламу фаст-фудів.

За матеріалами Медичного центру НоуХауМед