Мустафа Найєм
Мустафа Найєм

Власник телеканалу ТВі Костянтин Кагаловський стверджує, що «довіреність його кіпрській компанії була підроблена, і це дозволило керівнику однієї з українських компаній, що володіють каналом змінити керівництво каналу».

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомляє журналіст Мустафа Найєм.

Раніше в ЗМІ з’явилася інформація про нібито призначення гендиректором ТВі Артема Шевченка замість Наталії Катеринчук і про нового  інвестора каналу.

«Артем Шевченко сказав, що його призначив керівник цієї компанії і нічого більше не знає. Олександр Альтман – людина, якого називають новим інвестором, імовірно пов’язаний зі старим власником каналу – Володимиром Гусинським», – пише Мустафа Найєм.

«А тепер джерела. Стверджують, що власники каналу вели переговори про продаж і оцінювали канал в $ 120 млн. У той же час різні сторони пропонували купити канал за суму в десять разів менше – $ 12 млн. Канал, в тому числі, пропонувався на купівлю групі Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна, які відмовилися платити $ 120 млн і на цьому переговори закінчилися. Каналом також цікавилися люди наближені до Олександра Януковича і Сергію Курченко, з якими переговори також закінчилися нічим», – пише журналіст.

На думку Мустафи Найєма, деяка сила вирішила захопити телеканал, скориставшись старим конфліктом між Костянтином Кагаловським і Володимиром Гусинським, щоб забрати його дешевше.