Visa Mobile Money
Visa Mobile Money

Visa оголосила про запуск нової платформи “мобільні гроші”, яка автоматично конфігурується, що полегшить мобільним операторам, банкам та організаціям, які займаються мікрокредитуванням, надання споживачам мобільних фінансових послуг.

Дана глобальна платформа є першою в світі “керованою сервісною” платформою для мобільних грошей – тобто дає можливість забезпечувати хостинг та повністю контролювати всі аспекти програми “мобільні гроші” від дизайну користувальницького інтерфейсу до додавання користувачів, проведення транзакцій, авторизації, клірингу і розрахунків.

Нова платформа, сервери якої розміщені в захищених центрах обробки даних Visa, побудована з використанням технології надання мобільних фінансових послуг Fundamo. Visa придбала Fundamo в 2010 році і використовує технології цієї компанії у більш ніж 35 країнах, що розвиваються.

У заяві компанії йдеться, що нова платформа Visa відповідає параметрам для надання мобільних фінансових послуг в багатьох країнах, що розвиваються. Вона забезпечує зв’язок мобільних операторів і фінансових інститутів з глобальною платіжною мережею VisaNet, надаючи їм універсальне рішення для надання мобільних фінансових послуг, засноване на високих стандартах Visa в області безпеки, надійності та операційної сумісності.

Visa має можливість за дорученням постачальника мобільних фінансових послуг керувати системою додавання нових клієнтів і інтерфейсом користувача мобільного гаманця, проводити комісійні та податкові виплати, використовувати інструменти управління ризиками і складання звітності, а також інші сервіси, які цікавлять постачальника фінансових послуг. Платформа дозволяє здійснювати проведення фінансових і інформаційних транзакцій як за участю, так і без участі банків, включаючи поповнення та зняття коштів з рахунку в офісі агента, поповнення рахунку мобільного телефону, переказ грошових коштів та оплату рахунків. Вона також підтримує такі інформаційні транзакції, як масова реєстрація, запити про стан рахунку, управління рахунком і PIN.

В рамках даної пропозиції Visa також може здійснювати операції клієнтської підтримки, включаючи моніторинг та підтримку зв’язку з центральною системою, аварійне відновлення, менеджмент інцидентів, a також управління системою зворотного зв’язку і рахунками (AML і KYC).