IKEA
Магазини товарів для дому IKEA

Торгові марки IKEA і H&M, Pizza Hut і Starbucks очолили списки міжнародних мереж магазинів, ресторанів і кафе, появи яких більш за все чекають українці.

Такі дані компанія GfK Ukraine отримала в ході опитування в січні інтернет-користувачів у віці 18-45 років, що проживають в містах з населенням більше 500 тис. чоловік.

Згідно з дослідженням, магазини товарів для дому IKEA (46,8% тих, що проголосували) і магазини одягу H&M (39,4%) є лідерами серед брендів міжнародних мереж магазинів, яких не вистачає українцям. Третє і четверте місця поділили магазини техніки Apple Store (30%) і одягу Hugo Boss (29,8%). Мережа гіпермаркетів Walmart посідає п’яте місце з показником в 25,8%.

У компанії відзначають, що торговельну мережу H&M вдвічі частіше називали жінки, ніж чоловіки, у яких цей бренд не увійшов до ТОП-5. Однак в чоловічій ТОП-5 потрапила мережа супермаркетів Tesco.

Крім того, згідно з дослідженням, у трійку лідерів серед міжнародних мереж кафе і ресторанів увійшли Pizza Hut (49,5%), Starbucks Coffee (39,6%) і Burger King (38,5%).

Мережа піцерій Pizza Hut є безперечним лідером і у жінок і у чоловіків, однак жінкам частіше бракує кав’ярень Starbucks Coffee і Costa Coffee, тоді як чоловікам – ресторанів швидкого харчування Burger King.