Новини авто. 4 січня. Продажі нових автомобілів в США в 2012 році зросли на 13 відсотків – до 14,49 мільйона одиниць.

Ford F-150 Lightning Rod
Ford F-150 Lightning Rod

Такі дані наводить Automotive News.

Це вже третій рік поспіль, за підсумками якого попит на нові машини в Америці збільшується більш ніж на 10 відсотків.

Найуспішнішим брендом за підсумками року став «Форд», який реалізував за 12 місяців 2,16 мільйона автомобілів. Однак звання найбільшого автовиробника поки як і раніше утримує General Motors: всі марки, що входять в цю групу, продали в сумі 2,595 мільйона автомобілів. Група Toyota (Toyota, Lexus і Scion) займає третє місце по продажах з показником 2,082 мільйони машин.

Найбільш продаваним преміальним брендом в 2012 році в США стала марка Mercedes-Benz – 295 тисяч машин. Марка BMW відстала приблизно на 14 тисяч машин, а Audi – майже на 150 тисяч автомобілів, пропустивши вперед компанію Lexus (244 тисячі машин). Найбільший приріст продажів серед дорогих марок продемонструвала Lamborghini (+44 відсотка).

У класі компактних кросоверів краще за інших продавалася модель Honda CR-V, а в сегменті мінівенів – Dodge Caravan. Битву серед масл-карів за підсумками 2012 виграв Chevrolet Camaro, який обігнав Ford Mustang всього на півтори тисячі машин (84,3 проти 82,9 тисячі автомобілів).

Найбільший приріст продажів серед брендів у 2012 році продемонстрував Fiat (121 відсоток), Smart (92 відсотки) і Chrysler (39 відсотків). Непоганим видався рік і у «Фольксвагена», який за рахунок нової «Джетти» і «Бітла» збільшив свої продажі на 35 відсотків.

Аналітики відзначають в США бурхливе зростання попиту на компактні і екологічно чисті автомобілі. Продажі гібридів «Тойоти» в 2012 році зросли на 83 відсотки – одних тільки «Пріус» було продано близько 236 тисяч штук. «Форд» за рік реалізував 13,3 тисячі гібридних компактвенів C-MAX. Рекордні продажі були також зафіксовані у корейських марок Hyundai та Kia.

За матеріалами motor