Новини політики. 15 листопада. Вибори-2012. Партія “Свобода” витратила на виборчу кампанію 23,2 мільйона гривень.

свобода
“Свобода” може стати найекономнішою серед політичних сил, що подолали 5% бар’єр

Такі цифри вказані в звіті про використання виборчих фондів партіями-учасницями виборів, переданому в ЦВК, пише Українська правда з посиланням на Комерсант.

Чинний закон про вибори депутатів зобов’язує партії-учасниці після завершення виборчої кампанії подати до ЦВК інформацію про витрати з виборчого фонду.
У розпорядженні видання опинилися консолідовані звіти дев’яти партій.

“Свобода” залучила у свій виборчий фонд рівно 23 млн 200 тис. грн і витратила все до копійки.

“Гроші до фонду надходили з двох джерел – їх склали пожертви громадян і цільові перерахування з партійної каси”, – розповів член політради “Свободи” Юрій Сиротюк, який підписав подану в ЦВК відомість.

“Тому коли побачили, що зібраних коштів не вистачає, перерахували відсутню суму з рахунку партії”, – пояснив він.

На “використання ЗМІ” – найвитратнішу статтю – партія витратила 17 млн 390 тис. 446 грн 64 копійки.

Враховуючи, що за підсумками підрахунку голосів партія “Свобода” отримала підтримку 2 129 933 виборців, вартість одного голосу склала лише 10 грн 89 копійок.

З таким показником “Свобода” за підсумками парламентських виборів 2012 року може стати найекономнішою серед усіх політичних сил, які подолали 5% бар’єр.

У Партії регіонів обіцяли назвати цифру за два тижні після виборів. Однак поки ніяких цифр ніхто не називав.

Партія “Собор” витратила на рекламу в ЗМІ 34 тис. 805 грн 56 копійок.

Досить недорогу кампанію задекларувала Радикальна партія Олега Ляшка, яка отримала восьме місце і результат в 1,08%. Його партія витратила трохи менше 6 млн грн, що становить майже 27 грн за голос.

Останнє, 21-е місце на минулих виборах зайняла Ліберальна партія, що набрала 0,07% голосів. Тим часом партійці запевнили ЦВК, що вели агітацію і витратили на неї всі 232 тис. 392 грн, зібрані у виборчий фонд.

Найбільш економною виявилася партія “Україна майбутнього”. Ця політична сила не витратила на агітацію ні копійки і навіть не починала наповнювати свій передвиборчий фонд, проте зуміла зайняти 15-е місце з 21, набравши 0,18%, або 37 909 голосів виборців.