Новини світу. 30 листопада. Червона літера D і двокрапка перед нею стане новим логотипом німецького Дюссельдорфа.

«Міста зараз теж стали брендами. Як і інші бренди, їм потрібен ясний профіль, вони повинні стати впізнаваними, – пояснив суть ініціативи обер-бургомістр Еберс. – Опитування в Німеччині показали, що наше місто має хорошу репутацію, але люди його не люблять».
Розроблений Дюссельдорфським рекламним агентством BBDO міський логотип повинен нести послання: «Дюссельдорф – це більше, ніж успішний розвиток і місто снобів».
Він означає радість життя, культуру, креативність та соціальну залученість.
Як відзначає Bild, витрати на розробку нового логотипу склали 160 тисяч євро.
За матеріалами Еuromag