Новини політики. 5 жовтня. Найбільш поширені епітети по відношенню до політичних опонентів у нинішній виборчій кампанії – «тушка» і «майбутній кнопкодав».

Це конкуренція не ідей, а якихось аморальних способів поведінки, – Айвазовська

Про це повідомила голова правління Громадянської мережі ОПОРА, координатор виборчих програм Ольга Айвазовська під час прес-конференції, передав кореспондент ГолосUA.

За її словами, особливість чорного піару нинішньої виборчої кампанії полягає, насамперед, в його політичній заангажованості.

Так, за словами Айвазовської, звинувачення проти кандидатів відносяться до їх політичної перспективи.

Також часті висміювання особистих якостей кандидатів, навішування різних стереотипів і ярликів щодо їх зовнішності, минулого, кар’єрних успіхів.

При цьому представник ОПОРи зазначила, що поява фактів чорного піару свідчить про зростання політичної конкуренції. Однак, на її думку, часто така конкуренція не здорова.

«Це конкуренція не ідей, а якихось аморальних способів поведінки», – пояснила експерт.