Новини здоров’я. 5 жовтня. Американські вчені напередодні грандіозного відкриття: виявляється, хвороба Альцгеймера – це ні що інше, як форма діабету.

Хвороба Альцгеймера
І діабет, і хвороба Альцгеймера – захворювання, пов’язані з віком

Дослідники з медичної школи Брауна вивчали мозок пацієнтів, що за життя страждали хворобою Альцгеймера.

Як виявилося в результаті численних розтинів, у цих людей була одна спільна «риса»: в їх мозку виявилися ознаки резистентності до інсуліну – раннього індикатора діабету. Дані, зібрані з 2005 року, були достатньо повними, щоб дозволити вченим зробити настільки сенсаційне припущення.

З урахуванням нових даних учені пропонують літнім людям дотримуватися дієти і вживати продукти з низьким глікемічним індексом, а також вести фізично активний спосіб життя – це два найбільш ефективних способу профілактики діабету. На думку експертів, вони посприяють у запобіганні розвитку хвороби Альцгеймера, особливо у тих, хто має спадкову схильність до цієї форми старечої деменції.

«І інсулінорезистентний діабет, і хвороба Альцгеймера – захворювання, пов’язані з віком. Однак, на відміну від старості, вони не є неминучими», – підсумовують автори дослідження.

За матеріалами zdravoe