Новини технологій. 9 жовтня. Житель міста Краматорська придумав телефон, який покликаний вирішити проблему очікування на лінії.

Більшість відомих телефонних пристроїв містять функцію автодозвону

Про це повідомляє кореспондент «proIT».

Так, винахідник запатентував телефон з додатковою функцією очікування закінчення сигналу та оповіщення про це користувача.

Відзначимо, що більшість відомих телефонних пристроїв містять функцію автодозвону, яка дозволяє в автоматичному режимі додзвонитися до постійно зайнятих абонентів. Телефон набирає потрібний номер через певні інтервали часу і, якщо абонент відповідає, його голос звучить в динаміці.

Недоліком цієї функції, на думку українського винахідника, є необхідність слухати гудки або заставку мелодії, очікуючи, коли зазвучить голос абонента.

Винахідник придумав вихід з цієї ситуації: після дозвону на call-центр, наприклад, телефон сам слухає заставну мелодію. А як тільки вона закінчується, дає користувачеві знати за допомогою звукового чи візуального сигналу, що пора брати слухавку.