Новини технологій. 16 жовтня. Відео. Microsoft за півтора тижні до старту продажів Surface запустила дорогу рекламну кампанію, присвячену новому планшетнику.

Microsoft Surface

Першим кроком виробника став проморолик, який почав транслювати американський спортивний канал ESPN.

Ніяких нових подробиць про Surface в ньому не наводиться, але підтверджується дата релізу – 26 жовтня. Також Microsoft завела офіційний Twitter-акаунт, присвячений своєму планшетнику – @ Surface. Поки в ньому всього 4 записи, але вже більше 12 тисяч підписників.

У лінійку Surface входять два планшета, які Microsoft показала в середині червня. Перша модель (на ARM-процесорах Nvidia Tegra) розрахована на “звичайних” користувачів, а друга (з чіпами Intel Core i5 останнього покоління) – на професіоналів. Аксесуарами до них служать обкладинки-клавіатури з сенсорною панеллю.

Відомо, що “молодший” Surface отримає RT-версію Windows 8, а “старший” – професійну. Планшетник в базовій конфігурації вийде 26 жовтня (у той же день, що і “вісімка”), а просунута модель – приблизно в лютому 2013 року.

Раніше на цьому тижні Microsoft випустила перший ролик про операційну систему Windows 8. Її реліз призначений також на 26 жовтня. За відомостями Forbes, всього на рекламу нових продуктів софтверний гігант має намір витратити від півтора до 1,8 мільярда доларів. Для порівняння, на просування Windows 95 було виділено 200 мільйонів доларів.

ВІДЕО

За матеріалами Вести