Новини шоу-бізнесу. 11 жовтня. Днями Високий суд Лондона відхилив позов співака Елтона Джона до газети The Times.

Елтон Джон
Елтон Джон програв суд про наклеп

Елтон Джон стверджував, що журналісти цього видання обмовили його.

Нагадаємо, що 21 червня 2012 газета опублікувала статтю «Секрети ухиляються від податків». Журналісти стверджували, що Елтон Джон користувався порадами бухгалтера Патріка Маккена з консалтингової групи Ingenious Media. У статті стверджувалось, що Ingenious Media пропонувала Елтону Джону перевести гроші в офшор.

З часу публікації статті, газета двічі опублікувала спростування.

Тим не менш, музикант визнав, що йому було завдано моральних збитків і звернувся до суду. Адвокати співака стверджували, що дана стаття пов’язує їх клієнта зі схемами з ухилення від сплати податків.

Суддя Вищого суду Лондона визнав доводи адвокатів співака непереконливими і відхилив позов.