Новини технологій. 29 жовтня. Компанія Amazon розмістила на головній сторінці сайту рекламний банер, присвячений її власному 7-дюймовому планшетнику Kindle Fire HD.

iPad mini

У порівняльній таблиці, названій “Набагато більше за менші гроші”, онлайн-рітейлер підкреслює переваги свого продукту перед конкуруючим iPad mini від Apple.

Amazon стверджує, що “приголомшливий” дисплей Kindle Fire HD має “на 30% більше пікселів”, ніж iPad mini “з низькою роздільною здатністю”. Компанія також відзначає, що кількість точок на дюйм (PPI) у її апарату становить 216, а у планшетника Apple – 163.

Стверджується також, що Kindle Fire HD, на відміну від “міні-айпеда”, дозволяє дивитися фільми й телеканали в якості HD, має два стереодинаміки (проти моно) і “супершвидкий” Wi-Fi з технологією MIMI.

Інша важлива відмінність між новинками, на думку Amazon, полягає в ціні. Компанія заявляє, що за 199 доларів покупець отримає більше, ніж може запропонувати 329-доларовий iPad mini. Посилання з картинки веде до сторінки з Kindle Fire HD, тоді як можливість оформити замовлення на планшетник Apple відсутня.

Свою точку зору Amazon підкріплює цитатою з популярного блогу Gizmodo, зверненою до гендиректора компанії Apple Тіма Кука: “…ваш 7,9-дюймовий планшет вміщує значно менше пікселів, ніж конкуруючі 7-дюймові! Ви оснащуєте його гіршим екраном, виставляєте більш високу ціну і звинувачуєте інших в компромісі? Зухвало”.

Порівнюючи два планшетника за окремо взятими технічними параметрами, Amazon змовчала про переваги конкурента. Наприклад, у таблиці нічого не сказано про екосистему з 275 тисяч додатків для “айпедів”, вбудовану в Kindle Fire рекламу або про те, що iPad mini легший майже на 100 грамів. На думку Apple, порівняно більш висока ціна на мініатюрну модель іPad пов’язана з тим, що покупці захочуть заплатити більше за якісний продукт, ніж віддати меншу суму за інше, не таке “чудове”.

За матеріалами Вести