Новини світу. 6 вересня. Слідство встановило, що екіпаж літака Як-42, що впав під Ярославлем, не мав права виконувати польоти.

Екіпаж був допущений Тимофєєвим незаконно, – Маркін

Про це повідомив офіційний представник Слідчого комітету РФ Володимир Маркін.

Слідство встановило причини авіакатастрофи: порушення в роботі екіпажу літака при зльоті з аеропорту і дії співробітників “Як Сервіс”, що допустили екіпаж до польоту з грубими порушеннями правил безпеки. Тимофєєв відповідав за організацію льотної роботи, підтримання кваліфікації льотного складу, підвищення їх професійного рівня, тренування та перевірки пілотів. Крім того, саме обвинувачений допускав екіпажі до польотів і усував їх через неналежну кваліфікацію.

“Екіпаж був допущений Тимофєєвим незаконно, в порушення правил безпечної експлуатації повітряного транспорту, і на момент катастрофи не мав права виконання самостійних польотів. Зокрема, допуск командира судна оформлений Тимофєєвим на підставі сфальсифікованих документів, другий пілот на той момент не закінчив перенавчання на тип судна Як-42 і не мав права виконання польотів”, – сказав Маркін.

Він додав, що екс-заступник гендиректора “Як Сервіс” не контролював проходження пілотами навчання, регулярно відкликав їх звідти і, незважаючи на незакінчену програму навчання, допускав до польотів. Тимофєєву було достовірно відомо, що льотний склад не пройшов навчання і у нього відсутні необхідні для безпечного польоту навички.

“Аналогічна ситуація мала місце і 7 вересня 2011 року. В період з 5 по 17 вересня 2011 екіпаж повинен був проходити навчання правильному розподілу робочих обов’язків між членами екіпажу повітряного судна. За таких обставин Тимофєєв не мав права довіряти екіпажу повітряного судна перевезення пасажирів, і у разі сумлінного виконання Тимофєєвим своїх трудових обов’язків, катастрофи, що забрала життя 44 людей, могло не статися”, – підкреслив офіційний представник СК.

Нагадаємо, літак Як-42 з хокейною командою “Локомотив” на борту 7 вересня впав в районі населеного пункту Туношна під Ярославлем. На борту було 45 людей – 37 пасажирів і вісім членів екіпажу. Вижив лише бортінженер. Обвинувачуваним у цій справі є колишній заступник гендиректора з організації льотної роботи авіакомпанії “Як Сервіс” Вадим Тимофєєв.

За матеріалами Росбалт