Новини політики. 12 вересня. Про Партію регіонів на центральному телебаченні позитивної інформації у 75 разів більше, ніж про опозицію.

Показники УДАРу в 10 разів менше, ніж у Партії регіонів

Про це свідчать дані медіа-моніторингу, проведеного комітетом “Рівність можливостей”.

Відповідно до дослідження, лідери за обсягом виборчого контенту серед загальнонаціональних телеканалів: ТВі (46%), Перший національний (28%) і Новий канал (27%).

«Порівняно збалансовані за змістом політичні новини – на Новому каналі, СТБ та 1+1. У той же час сюжети з ознаками замовних є і в цих мас-медіа», – зазначили в комітеті.

Всеукраїнська преса продовжує приділяти увагу здебільшого лідерам виборчих перегонів. Трохи більше на цьому тижні писали про УДАР у зв’язку з боєм Віталія Кличка з Мануелем Чарром, проте його показники в 10 разів менше, ніж Партії регіонів, і втричі менше, ніж «Батьківщини».

Загальнонаціональний та регіональний моніторинг ЗМІ про рівень якісного інформування виборців та рівного доступу до ЗМІ суб’єктів виборчого процесу проводять асоціація «Спільний простір» спільно з комітетом «Рівність можливостей» в рамках спільної програми Ради Європи та Європейського Союзу (проект «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі»).

Вибірка охоплює 229 ЗМІ, серед яких – провідні загальнонаціональні медіа, а також телеканали, газети та інтернет-сайти по всій Україні.

За матеріалами zn.ua