Новини здоров’я. 12 вересня. Вчені змогли визначити спадкові особливості, які допомагають краще проводити електричні сигнали в мозку, які дають відмінні результати в тестах на інтелект.

мозок, череп
Гени з поліморфізмом являють собою вдалу мережу, в якій один ген доповнює інший

Журнал Journal of Neuroscience опублікував це дослідження.

У ньому брали участь 472 австралійця, серед яких були 85 пар однояйцевих близнюків, 100 – неідентичних близнюків, їх сестри і брати. У дослідженні добровольці проходили тести на IQ, і одночасно з цим їм робили магнітно-резонансну томографію.

Дослідники звертали увагу на різні структури мозку, зокрема на проведення нервових імпульсів. Вчені з’ясували, що чим вища ізоляція індивідуальних нервових волокон, тим швидша провідність сигналів. Дані дослідження були зіставлені з генетичним паспортом людей.

Дослідники змогли знайти 24 різновиди 6 генів, наявність яких свідчить про хорошу провідність в мозку. Ці різновиди являють собою однонуклеотидні поліморфізми. Крім гарної провідності, ці поліморфізми проявили себе в тестах IQ, в яких були показані найкращі результати.

Згідно з аналізами, гени з поліморфізмом являють собою вдалу мережу, в якій один ген доповнює інший.

За матеріалами Медичного центру НоуХауМед