Новини технологій. 16 вересня. Компанія Samsung використовувала в своїй рекламі смартфона Galaxy S III новинку від Apple смартфон iPhone 5.

Порівняння Galaxy S III і iPhone 5 вийшло одностороннім зі зрозумілих причин

Про це пише видання Digital Trends.

Під слоганом “Не потрібно бути генієм” порівнюються характеристики двох пристроїв, причому продукція Samsung в порівнянні виграє.

Сам слоган обіграє політику Apple, згідно з якою консультанти в магазинах і віртуальні помічники в App Store називаються “геніями“.

Як відзначає видання, порівняння Galaxy S III і iPhone 5 вийшло одностороннім зі зрозумілих причин. Зокрема, творці реклами “забули” згадати такі характеристики нового пристрою Apple як FaceTime, iCloud і інтеграція з iTunes. Крім того, платформа Android 4.0, на якій працює Galaxy, випущена вже рік тому, а застосована в iPhone iOS 6.0 зовсім нова.

Реклама Samsung повинна вийти в друкованій пресі вже в неділю, 16 вересня, проте в яких саме виданнях, поки не ясно, зазначає Apple insider.

У мережі вже з’явилися пародії на рекламу Galaxy S III, виконані шанувальниками Apple. В одній з них слоган замінений на “Не погоджуйтеся на дешевий пластик”, а список достоїнств iPhone 5 удвічі більше характеристик Galaxy.

За матеріалами lenta.ru