Новини політики. 12 вересня. Нині всіх виборців в Україні можна поділити на чотири типажі, те ж саме стосується і кандидатів.

Вибори, урни
Серед виборців можна виділити переконаних, мислячих, байдужих і «запроданців»

Таку думку висловив віце-президент Асоціації політичних психологів України Віктор Рибаченко на прес-конференції в Києві, передав кореспондент ГолосUA.

Серед виборців, на його думку, можна виділити переконаних, мислячих, байдужих і «запроданців».

Що стосується кандидатів, то серед них психолог виділяє ідейних, цікавих (професійних – ред.), емоційних і тих, які «при грошах».

«Види» виборців і кандидатів Рибаченко поділив ще на кілька «підвидів», пояснивши при цьому їх особливості.

Зокрема, на думку психолога, серед переконаних можна виділити фанатів, у яких інтелект поєднується з ідеологією, і зазомбованих, які «сліпо» йдуть за партією.

Такий типаж виборців можуть зацікавити ідейні кандидати, серед яких Рибаченко виділив палаючих і «горлопанів».

Мислячих він ділить на аналізуючих і тих, хто шукає; їх кандидати – типаж «цікаві», іншими словами – профі.

Серед байдужих психолог виділяє розчарованих і пофігістів. Ідеальний типаж для них – емоційний кандидат.

Що стосується «запроданців», то їх Рибаченко ділить на циніків і бідних; вони – ідеальний електорат для тих, хто «при грошах».