Новини технологій. 4 серпня. Корпорація Microsoft відмовляється від використання бренду Metro для позначення нового інтерфейсу для сенсорного управління.

Microsoft відмовляється від брендового імені Metro

Про це повідомляє техноблог межі з посиланням на заяву компанії.

За задумом розробників, новий графічний інтерфейс повинен об’єднати різні програмні і апаратні платформи корпорації Microsoft і створити у користувачів однаковий досвід взаємодії з інформацією (додатками, іграми, медіаконтентом, онлайновими сервісами) на дисплеї будь-якого розміру – від мобільного телефону і планшета до персонального комп’ютера і телевізора.

Інтерфейс, заснований на матриці інтерактивних елементів, розміщених на екрані подібно плитці, вперше дебютував більше півтора року тому в мобільній платформі Windows Phone. Він повинен стати ключовим елементом нової операційної системи Windows 8, яка офіційно стане доступна кінцевим користувачам з 26 жовтня.

Проте Microsoft відмовляється від брендового імені Metro, використаного для позначення нового інтерфейсу в процесі розробки. Нагадаємо, що в ході презентації нової версії пакету офісних додатків Microsoft Office гендиректор Стів Балмер не використовував слово Metro для опису дизайну додатків, однак використовував фразу “Windows 8 Design Style”.

“Ми використовували Metro як кодове ім’я в процесі розробки продукту в рамках декількох лінійок. Оскільки ми наближаємося до запуску і переходу від індустріального обговорення до діалогу зі споживачами, ми будемо використовувати свої комерційні назви продуктів”, – заявили представники Microsoft.

Microsoft ухвалила таке рішення після переговорів з неназваним партнером на європейському ринку. Microsoft вже працює над назвою, яка замінить Metro, проте поки не розголошує можливі версії. За даними Mashable, одним з можливих брендових імен інтерфейсу може стати для Windows Design Style.

Windows 8 повинна стати першою настільною платформою Microsoft, оптимізованою для роботи як з традиційними персональними комп’ютерами, так і з планшетами. Її попередниця – Windows 7 – не завоювала популярності в планшетному сегменті, де домінує Apple iPad, багато в чому через непристосованість інтерфейсу для роботи із сенсорними дисплеями.

За матеріалами РИА Новости

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.