Новини технологій. 9 серпня. Компанія Google починає виводити в результатах персоналізованого пошуку інформацію, витягнуту з поштової Gmail-скриньки користувача.

Зараз нововведення проходить обмежене тестування

Тепер після входу в аккаунт і введення запиту через основний Google, пошуковик поряд зі стандартною видачею на сторінці будуть відображатися релевантні дані з електронних листів.

Скажімо, якщо ввести запит «Amazon», то Google відшукає в Gmail-скриньці повідомлення з інформацією про замовлені в інтернет-магазині товари, терміни доставки тощо.

Додаткові результати, згенеровані на основі аналізу електронного листування, відображаються в правій частині сторінки пошуку. Іноді така інформація може виводитися над основними результатами – наприклад, якщо користувач задасть конкретне питання на зразок «мій переліт».

Зараз нововведення проходить обмежене тестування, в якому беруть участь англомовні користувачі Google.com. Поступово функція стане доступна на інших мовах.

За матеріалами Компьюлента

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.