Новини культури. 21 липня. Журі Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ) оголосило перших переможців конкурсної програми кінофоруму.

Кращим фільмом визнали картину “Чемпіони з підворіття”

Кращим фільмом Українського національного конкурсу члени журі Української конкурсної програми визнали картину “Чемпіони з підворіття” режисера Ахтема Сейтаблаєва.

Фільм “Чемпіони з підворіття” отримав нагороду “Золотий Дюк” за актуальність теми та акторську гру.

“Цей фільм абсолютно розкриває тему та сюжет про бездомних людей, які можуть вибратися зі своїх бід за допомогою турніру. Очевидно, що гра виконавця головної ролі, Олексія Горбунова, стала для нас вирішальною”, – сказав голова журі Української конкурсної програми Любомир Госейко.

Також журі Української конкурсної програми вручило три спеціальні диплома. Повнометражним фільмом, що заслужив особливу згадку журі, став “Гамер” Олега Сенцова.

У програмі українських короткометражних фільмів спеціальні дипломи журі вручені картинам “День незалежності” Антоніни Ноябрьовою і “Красива жінка” Олени Алимова. Обидва фільми оцінили за “оригінальність ідеї та операторську роботу”.

Ще одну нагороду – диплом Міжнародної федерації кінопреси (FIPRESCI) також отримав фільм Українського Національного Конкурсу “Гамер”. Фільм розповідає історію молодого геймера з провінції. За цей фільм члени журі проголосували одноголосно, так як, на їхню думку, картина зроблена витримано, є цікаві візуальні рішення. А грошовий приз – 25 000 гривень режисер “Гамера” отримав за проект кримінальної драми “Носоріг”.

Нагороду “Дон Кіхот” від Міжнародної федерації кіноклубів (FICC), журі якої оцінює міжнародну конкурсну програму ОМКФ, цього року отримав український фільм “Звичайна справа” режисера Валентина Васяновича.

Як говориться в обгрунтуванні журі, фільм заслуговує цієї нагороди, тому що “в картині за допомогою історії головного героя показано збереження людиною почуття власної гідності. Він у відповіді за своє втечу з реальності – він вибирає шлях поета замість терени успішного лікаря. Але через своєї слабкості він не досягає успіху, тим не менш, він не здається, він не переможений. Режисерові вдалося поєднати сюжет, історію, акторську гру, сучасні соціально-політичні дилеми і створити візуальне втілення абстрактної ідеї. Операторська робота гідна похвали, гра світла й тіні демонструють кінематографічне майстерність “.

Спеціальної нагороди журі FICC удостоєна картина “Парад” Серджана Драгоєвіч (Словенія, Македонія, Хорватія, Сербії, Чорногорії).

За матеріалами Подробности