Новини технологій. 26 липня. У червні компанія “Яндекс” повернула лідерство за розміром середньомісячної аудиторії.

Яндекс
У першій половині 2012 року “Яндекс” запустив ряд нових проектів, таких як “Яндекс.Діск” і “Яндекс.Навігатор”

Відповідні дані наведені в новому звіті TNS Web Index.

У червні 35 проектами “Яндекса” в сумі користувалося 31, 911 млн чоловік. До листопада 2011 року “Яндекс” протягом трьох років утримував лідерство в Рунеті.

У квітні 2012 року випередження Mail.Ru досягло свого максимуму: аудиторія проектів компанії перевищувала аудиторію “Яндекса” на 450 тис чоловік. Разом з тим, “Яндекс” продовжував перебувати на першому місці за тижневої та денної аудиторії. У червні за цими показниками інтернет-гігант випереджав конкурента на 750 тис і два мільйони користувачів відповідно.

У першій половині 2012 року “Яндекс” запустив ряд нових проектів, таких як “Яндекс.Діск” і “Яндекс.Навігатор”, а також представив веб-версію сервісу замовлення таксі та мобільний додаток для “Яндекс.Музика”. У лютому компанія почала роботу над пошуком по соціальному інтернету (ПСИ), в рамках якого були запущені пошук по профілям людей в соцмережах і пошук по Twitter.

За матеріалами lenta.ru