Новини світу. 5 липня. Представники провідних ЗМІ майже зі 100 країн світу беруть участь у Всесвітньому медіа-саміті, що проходить у Москві 5-7 липня.

Світові медіа: виклики XXI століття – девіз Всесвітнього медіа-саміту у Москві

Зі вступним словом до учасників медіа-саміту звернувся голова оргкомітету, генеральний директор “ІТАР-ТАСС” Віталій Ігнатенко. Також з привітанням на адресу учасників Всесвітнього медіа-саміту виступив голова Державної думи Російської Федерації Сергій Наришкін.

Під девізом форуму “Світові медіа: виклики XXI століття”, організатором якого виступає агентство “ІТАР-ТАСС”, проходить Всесвітній медіа-саміт.

Учасники саміту, в числі яких керівники провідних інформаційних агентств, теле-і радіоканалів, газет і журналів, медіакорпорацій, продовжать в ході форуму обговорення тем, порушених у рамках Всесвітнього медіа-саміту в Пекіні, проведеного в 2009 році, і Світового конгресу інформаційних агентств, що відбувся в Москві в 2004 році.

Учасники обговорять найбільш актуальні проблеми, з якими стикаються засоби масової інформації в усьому світі. На порядку денному – питання розвитку електронних ЗМІ, значення і місце в сучасному медіа-просторі соціальних мереж, взаємини ЗМІ та бізнесу, проблеми журналістської етики. Представникам професійного співтовариства належить обговорити роль медіа в світлі політичних змін, модель виживання ЗМІ в умовах економічної кризи, основні тенденції трансформації традиційних ЗМІ.

“Ми хочемо обговорити широке коло питань нашої професії, що накладає на кожного з нас велику відповідальність. Це великі і малі теми: майбутнє світової інформації, її місце в наддинамічному світі, відносини традиційних і нових медіа, безпека журналістів, просування в медіа-середовищі ідей соціальної і професійної відповідальності, фінансові та інші аспекти нашої діяльності“, – сказав генеральний директор ІТАР-ТАСС Віталій Ігнатенко у привітанні до учасників саміту.

Він висловив упевненість в тому, що саміт необхідний для пошуку відповідей на глобальні виклики, які ставить перед засобами масової інформації глобальний світ з його збільшеною мобільністю, економічними потрясіннями, часом непримиренними регіональними конфліктами.

За матеріалами Trend