Новини світу. 27 липня. Фото. Британська мережа винних магазинів Oddbins запустила в Лондоні антиолімпійську рекламну кампанію.

У Oddbins знайшли вихід зі становища

Як повідомляє The Drum, в рамках кампанії була випущена серія плакатів, на яких обігравалися заборони олімпійського комітету, а клієнтам була запропонована спеціальна знижка.

На одному з плакатів кампанії написано: “Ми не можемо назвати подію. Ми не можемо назвати місто. Ми навіть не можемо назвати рік. Але, принаймні, нам не можуть заборонити розповісти вам про це: Rococo Rose за 17 фунтів”.

Плакат рекламує ігристе вино. Слоган відсилає до припису Лондонського олімпійського комітету Locog, згідно з яким напередодні та під час проведення Олімпіади-2012 в Лондоні заборонено використовувати в рекламі та маркетингу слова “олімпійський”, “Лондон”, “літо”, “золото”, “срібло”, “спонсор”, а також “2012”.

Крім того, Oddbins запустила знижкову акцію, згідно з якою відвідувач, який користується продукцією брендів-конкурентів офіційних спонсорів Олімпійських ігор, отримує 30-відсоткову знижку.

Вона поширюється на тих, хто прийде в магазин одночасно з iPhone (конкурент Samsung), в штанах Nike (конкурент Adidas), ключами від автомобіля марки Vauxhall (офіційний автомобільний спонсор Олімпіади – BMW), з пластиковою картою Royal Bank of Scotland (офіційний банк Олімпіади – Lloyds Banking Group) і з чеком на Pepsi (конкурент Coca-Cola), куплену в ресторані KFC (конкурент Макдональдса).

Це не перша рекламна кампанія, що обіграє жорстку політику Locog. Наприклад, ірландський букмекер Paddy Power розрекламував себе, присвятивши білборди “головній атлетичній події” у французькому містечку під назвою Лондон. Locog вже заявив, що планує подати до суду на букмекерську контору.

За матеріалами lenta.ru