Новини світу. 13 липня. Маркетологи провідних споживчих брендів беруть на озброєння технології, що дозволяють відстежити напрямок погляду відвідувачів супермаркетів.

Комп’ютерні дисплеї з камерами відстежують рухи очей людини

Вивчення реакції покупців допоможе їм дізнатися, як з більшою ймовірністю продати товар – наприклад, чи слід змінити його розташування на полиці, форму або колір упаковки.

Компанії почали вивчати реакцію споживачів ще на початку XX століття. Однак за останні роки з’ясувалося, що метод фокус-груп, що передбачає словесний опис вражень від продукту, виявився не таким вже ефективним і точним.

Тепер найбільші бренди, такі як Procter&Gamble, Unilever і Kimberly-Clark, у своїх дослідженнях все частіше покладаються на високі технології, які стають дешевшими і доступнішими.

Маркетологи Kimberly-Clark для цієї мети використовують комп’ютерні дисплеї з камерами, що відстежують рухи очей людини. Наприклад, у 2009 році вони намагалися визначити, який дизайн упаковки паперових рушників Viva більше приверне увагу покупців протягом перших десяти секунд, і скільки рулонів їм слід пропонувати. У результаті дослідники вирішили, що “хвиляста” обгортка виявилася ефективніша.

В Unilever, вибираючи оптимальний зовнішній вигляд гелю для душу Axe, для цієї мети застосовували 3D-симуляцію, пропонуючи добровольцям одягнути окуляри з датчиками. У результаті форма флакона була змінена з вигнутої на пряму, додана чорна буква X на синьому фоні і збільшений шрифт з описом продукту.

Аналогічного підходу дотримуються і в компанії Procter&Gamble. Зараз близько 80% нових продуктів компанії розробляється за допомогою моделювання.

За матеріалами Вести