Новини України. 26 липня. Укрзалізниця завершує роботу над створенням електронної карти залізниць України.

“Укрзалізниця” завершує роботу над створенням електронної карти залізниць України

“Завдяки цьому стане можливим отримання у реальному часі інформації щодо місцезнаходження будь-якого поїзда, локомотива, вагона. Дані про стан основних об’єктів, переміщення рухомого складу в режимі реального часу передаватимуться до автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями (АСК ВП УЗ-Є)”, – сказав начальник Головного інформаційно-обчислювального центру (ГІОЦ) Укрзалізниці Володимир Мурзін.

Укрзалізниця оцифровується. Значення цих процесів у масштабах країни величезне. Ми на шляху до повної відмови від введення даних вручну на станціях. Системи супутникової навігації, напільні системи зв’язку дадуть нам повну та вичерпну інформацію про місце перебування та рух усіх поїздів автоматично, відповідно пасажирів та вантажів. Автоматизована система керування вантажними перевезеннями обраховуватиме пробіг вагонів, локомотивів, навантаження на колії, відповідно в автоматизованому режимі будуть плануватися різні види ремонтів локомотивів, вагонів, колій тощо. Повністю зміниться якість і технології роботи залізничників”, – додав генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.

Наразі створюється електронна схема усіх об’єктів залізничної інфраструктури. Станом на 24 липня прописано 18075 з 21700 км української залізничної інфраструктури. За словами керівника Володимира Мурзіна на електронній карті буде видно місцезнаходження поїзда і пов’язані з цим треки, тобто рух поїзда.

За допомогою спеціальних координат будуть визначатися такі об’єкти як станції, світлофори, переїзди тощо. Відповідна інформація в майбутньому буде надаватися пасажирам, зустрічаючим, вантажоотримувачам, операторам та іншим споживачам. За місцем перебування локомотива буде визначатися увесь склад поїзду: чи він вантажний чи пасажирський, скільки вагонів, куди прямує, який вантаж перевозить, станції отримання вантажу тощо.

З цією метою централізації інформації у липні в ГІОЦ було встановлено телематичний сервер обробки інформації систем супутникової навігації в перевізному процесі. Сервер отримує інформацію від встановленого на локомотивах обладнання систем супутникової навігації. Паралельно під нові навігаційні системи модернізується 21 локомотивне депо. Вже встановлено понад 100 одиниць “трекерів”, що дозволяють відслідковувати дислокацію рухомого складу на електронній схемі. Всього залізничники планують встановити на локомотивах близько 2 тис. “трекерів”.

За матеріалами УНН