Новини технологій. 14 липня. У рамках подальшого вдосконалення своєї функціональності Twitter ввів систему, що дозволяє певною мірою обмежити доступ молоді до деяких продуктів, на споживання яких накладаються обмеження за віком.

Twitter вводить вікові обмеження на деякі продукти

Дана система, розроблена спільно з фірмою Buddy Media, не дозволяє підписатися на деякі акаунти компанією, наприклад, виробників алкогольних напоїв, особам молодше певного віку.

Тепер при спробі підписатися на аккаунт алкогольного бренду або іншій компанії з продукцією, споживання якої пов’язане з віковими обмеженнями, користувачеві прийде приватне повідомлення з проханням позначити дату свого народження. Якщо при подальшому підрахунку з’ясується, що ви ще не досягли необхідного віку, можливість Слідуйте за цей конкретний мікроблог для вас буде закрита. Крім того, введені вами дані будуть використовуватися і з іншими “дорослими” брендами.

При цьому тут же змінити “неправильні” відомості не вийде, знову повторити спробу можна буде лише через деякий час. Зрозуміло, ніщо не заважає ушлим школярам і підліткам обдурити систему, відразу ввівши потрібну для доступу інформацію, але тут залишається сподіватися лише на чесність і порядність користувачів-твіттерян.

За матеріалами  Ferra