Новини технологій. 19 липня. Twitter оголосив про запуск таргетингу для рекламодавців.

Доступ до нового рекламного сервісу відкритий для всіх рекламодавців

Як сказано в блозі компанії Twitter, присвяченому рекламі, тепер бренди зможуть розміщувати повідомлення, обмежуючи їх видимість для користувачів за географічною ознакою, а також за типом пристрою, на якому користувач переглядає повідомлення – комп’ютер або мобільний телефон.

Доступ до нового рекламного сервісу відкритий для всіх рекламодавців. До введення цієї функції брендам, що розміщували в сервісі проплачені твіти, доводилося спочатку постити їх на сторінці свого мікроблога – і вони були видні її передплатникам по всьому світу. Після цього рекламний твіт міг бути показаний і користувачам сервісу мікроблогів, не підписаним на блог рекламованого бренду.

Сервіс був протестований разом з такими рекламодавцями, як British Airways, Coca-Cola, The Washington Post і Wendy’s. У блозі Twitter наводиться приклад твіту British Airways, який був показаний тільки жителям Великобританії.

Рекламодавці можуть розміщувати проплачені твіти за допомогою системи ads.twitter.com. Вони оплачують тільки ті твіт, з якими користувачі сервісу мікроблогів вступають у взаємодію: коментують або ретвіти. Найбільш популярні рекламні твіти показуються більше разів, ніж ті, на які не відреагував жоден користувач.

Реклама є основним джерелом доходу Twitter, протягом останнього часу сервіс працює над розширенням можливостей для рекламодавців. При цьому за підсумками 2011 року Twitter все ще є збитковою компанією: за даними порталу Gawker, його дохід за період з січня по квітень 2011 року склав 23,8 мільйона доларів, а витрати – 25,8 мільйона.

За матеріалами lenta.ru