Новини економіки. 21 липня. За секунду ефірного часу в кращий для реклами – вечірній час – планують брати 513 гривень, а найдешевшим буде денний час – по 110 гривень за секунду.

телебачення
Передвиборна реклама на Першому національному обійдеться від 110 гривень до 513 гривень за секунду в залежності від часу ефіру

Перший національний збирається брати за секунду ефірного часу в кращий для реклами час (з 21.00 до 23.00) 513 гривень, а найдешевшим буде денний час (з 11.00 до 17.00) – по 110 гривень за секунду.

У регіонального каналу «Київ» все в рази дешевше: найдорожчий ефір – у вихідні з 18.15 до 23.15 – по 4,86 гривні за секунду, найдешевший – в робочі дні з нуля до семи ранку і з 9 ранку до другої дня – 2 , 25 гривні за секунду.

«Реклама повинна займати не більше однієї хвилини. Як правило, запускаємо ролик один-два рази на годину, але можна домовитися і на більш часті повтори», – сказали на телеканалі.

Що стосується реклами на щитах, то тут теж свої розцінки. За словами керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка, найдорожчі щити – в Києві: від 2 до 6 000 за місяць, причому топ-місцями є Хрещатик і Бориспільська траса. А найдешевші білборди, що розміщуються в селах, стоять до 1000 гривень.

Нагадаємо, що парламентські вибори в Україну відбудуться 28 жовтня 2012 року.

За матеріалами ZN.UA