Новини технології. 4 липня. Виробник програмного забезпечення корпорація Microsoft оголосила про списання 6,2 мільярда доларів для покриття витрат, понесених в результаті інвестицій у фірму aQuantive, що займається інтернет-рекламою.

Microsoft вперше за останні 20 років загрожує отримати квартальний збиток

Списання буде вироблено з прибутку за четвертий квартал 2012 фінансового року (завершився в червні). Раніше аналітики оцінювали можливий прибуток Microsoft за цей період приблизно в 5,3 мільярда доларів.

Таким чином, Microsoft вперше за останні 20 років загрожує отримати квартальний збиток.

Microsoft придбала aQuantive в 2007 році приблизно за шість мільярдів доларів. Дана угода стала однією з наймасштабніших в історії корпорації. Однак, як зазначається в Miscrosoft, покупка aQuantive не привела до зростання прибутків, на які спочатку розраховували в компанії.

Списання Microsoft демонструють, що компанії не вдалося змістити основного конкурента – пошуковик Google – з позиції лідера на ринку інтернет-реклами. За даними eMarketer, в минулому році Google контролював 74 % ринку контекстної реклами в США, а Microsoft – лише 13,7 %. У поточному році в Google розраховують збільшити свою частку ринку до 77,9 %, а в Microsoft очікують зниження свого показника до 11,5%.

За матеріалами lenta.ru