Новини технологій. 27 липня. Facebook вперше після IPO опублікував квартальний звіт.

Facebook майже на третину збільшив квартальну виручку і розмір своєї аудиторії, проте зафіксувала збиток у розмірі 157 млн доларів

Виручка соціальної мережі за період з квітня по червень 2012 р. зросла на 32% порівняно з аналогічним періодом минулого року і досягла 1,18 млрд доларів (84% принесли доходи від реклами). Незалежні аналітики розраховували побачити виручку в розмірі 1,15 млрд доларів.

Операційний збиток соцмережі склав за підсумками 3-місячного періоду 743 млн доларів. Роком раніше компанія зафіксувала операційний прибуток у розмірі 407 млн доларів. Чистий збиток Facebook склав 157 млн доларів у порівнянні з чистим прибутком роком раніше у розмірі 240 млн доларів.

Місячна активна аудиторія Facebook в червні досягла 955 млн користувачів. У порівнянні з червнем 2011 р. цей показник виріс на 29%. Денна активна аудиторія за рік зросла на 32% до 552 млн осіб. Місячна активна аудиторія на мобільних пристроях в червні досягла 543 млн користувачів, на 67% більше в порівнянні рік до року, що обумовлено зростанням популярності смартфонів.

Витрати Facebook в II кварталі 2012 р. склали 1,93 млрд доларів. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року вони зросли майже в 4 рази (на 295%). Капітальні витрати за рік зросли більш ніж в 3 рази (на 213%) до 413 млн доларів. Обсяг доступних коштів Facebook на кінець кварталу склав 10,2 млрд доларів, включаючи цінні папери.

Наша мета – допомогти кожній людині залишатися на зв’язку, і зробити кожен продукт, який він використовує, воістину соціальним, – прокоментував засновник і головний виконавчий директор Facebook 28-річний Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg). – Саме тому ми приділяємо таку велику увагу інвестиціям в мобільну сферу, платформу і соціальну рекламу. Щоб люди могли користуватися всім цим разом з їхніми друзями “.

За матеріалами cnews