Новини світу. 1 червня. Відео. Логотип Нью-Йорка з серцем між словами “I” і “NY” буде тимчасово змінено в рамках туристичної рекламної кампанії влади міста.

Зображення зі сайту followyourheart.iloveny.com

Про це повідомляється на офіційному сайті про туризм в Нью-Йорку. Кампанія ініційована губернатором штату Ендрю Куомо.

В кінці травня 2012 стартувала рекламна кампанія I Love NY, в рамках якої пропонується підставити в логотип Нью-Йорка замість сердечка-небудь інший об’єкт, намальований червоним кольором, який асоціюється з цим містом у даної людини.

На відео люди малюють повітряну кулю, Ніагарський водоспад (розташований в штаті Нью-Йорк), виноградники Фінгер Лейкс та інші пам’ятні речі. Сенс кампанії полягає в тому, щоб надати логотипу специфіку конкретного місця, яку не передає універсальний образ серця.

Жителі Нью-Йорка і туристи можуть підставити замість сердечка свій образ і завантажити зображення на сайті followyourheart.iloveny.com або надіслати на адресу [email protected] Надіслані варіанти логотипу будуть продемонстровані на сайті. Вже зараз там можна побачити варіанти написів з кросівками, барбекю, маяком, гольфістом та іншими образами.

Користувальницькі зображення допоможуть комітету з туризму скорегувати свої літні програми відповідно до уявлень людей.

Бюджет кампанії становить 5 млн доларів. Вона розроблена агентством BBDO для департаменту з маркетингу, реклами та туризму Нью-Йорка. Крім туристичного сайту, вона проходитиме на телебаченні, в тому числі на телеканалі, який показують в таксі, в Facebook і Twitter. До цієї кампанії логотип “I Love NY” не використовувався в телерекламі три роки. Кампанія проходитиме не тільки в Нью-Йорку, а й в околицях штату, місцях, від яких до Нью-Йорка їхати не більше 4 годин.

Логотип “I Love NY” був розроблений в 70-роки дизайнером Мілтоном Глейзером в рамках проекту BBDO зі створення айдентики Нью-Йорка і не змінювався протягом 40 років.

У 2008 році влада Нью-Йорка проводила програму по боротьбі з контрафактною продукцією, в її рамках, зокрема, був введений голографічний елемент на офіційну продукцію з логотипом.

ВІДЕО

За матеріалами lenta.ru