Новини світу. 25 червня. Рекламну Twitter-кампанію Nike, у якій були задіяні екаунти футболістів Вейна Руні (“Манчестер Юнайтед”) та Джека Вілшира (“Арсенал”), забанили через те, що твіти не були позначені як рекламні.

Остаточний текст твітів було погоджено із членами маркетингової команди Nike

Ось статус Вейна Руні (4 437 696 фоловерів), позначений хеш-тегом рекламної кампанії Nike #makeitcount та лінком gonike.me/makeitcount.

Цей твіт ретвітнули 2,441 твіттерян, 404 користувачі додали його до улюбленого.

Британська служба рекламних стандартів (Advertising Standards Authority, ASA) отримала анонімну скаргу про те, що ці твіти насправді є рекламними. Футболісти стверджують, що опублікували ці твіти з власної ініціативи.

Розслідування ASA встановило, що остаточний текст твітів було погоджено із членами маркетингової команди Nike.

За матеріалами watcher.com.ua