Новини політики. 15 червня. Українські депутати можуть заборонити рекламу пива на телебаченні.

За введення заборони на рекламу проголосували 261 депутат

“У законопроекту Про внесення змін до статті 22 закону України Про рекламу (щодо реклами алкогольних напоїв та пива) (№ 9099) високі шанси бути проголосованим у другому читанні і в цілому”, – вважає народний депутат України Андрій Шевченко.

Нагадаємо, що 17 травня Верховна Рада Україна прийняла в першому читанні законопроект № 9099, авторами якого є Микола Томенко та Андрій Шевченко.

За введення заборони на рекламу алкогольних напоїв та пива проголосував 261 народний депутат.

Законопроектом пропонується поширити дію заборон, передбачених статтею 22 Закону Про рекламу щодо реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів, на рекламу пива і напоїв, що виготовляються на його основі. Очікується,що введення законопроекту позитивно позначиться на здоровому способі життя населення, особливо молодежі.По різними оцінками, більше половини молоді у віці від 14 до 24 років вживає пиво.

Один з авторів законопроекту – Андрій Шевченко вважає, що “законопроектом пропонується проста і зрозуміла річ, – прирівнювання пива до реклами інших алкогольних напоїв”.

“Я до цих пір не зустрів жодної людини, яка змогла б мені пояснити, чому, наприклад, вино чи інший алкогольний напій рекламуються за єдиними правилами, а для пива ми повинні робити якесь виключення”, – зазначає депутат.

Незважаючи на те, що під час голосування по законопроекту в залі були відсутні депутати БЮТ і Нашої України, на думку Шевченка, якби вони були, то проголосували б “за”, оскільки підтримка законопроекту є командним рішенням.

“Ми думаємо, що здоровий глузд, логіка і політична позиція створять гарні шанси для прийняття законопроекту в цілому”, – зазначає Шевченко.

За матеріалами Корреспондент