Новини економіки. 4 червня. Два російські підприємства, що займаються виробництвом продуктів харчування, намагаються зареєструвати на себе марку «Буранівські бабусі».

"Буранівські бабусі" подадуть в суд за свій бренд

Продюсери знаменитого музичного колективу обіцяють звернутися до суду, якщо продукція з таким ім’ям з’явиться на прилавках.

ТОВ «Комос груп» – велике підприємство з Іжевська, яка провадить ковбаси, сардельки, напівфабрикати, консерви і м’ясо, – подало заявку на реєстрацію товарних знаків «Буранівські бабусі», «По-Буранівські», «Буранівське» і «З Буранова».

Що вони збираються робити під цими назвами, на підприємстві розповісти відмовилися, так само як і не стали говорити про те, погоджені такі дії з продюсерами зайняв друге місце на «Євробаченні» колективу.

Володіти маркою «Буранівські бабусі» хочуть і московські підприємці – торговий дім «НЕО Продукт». Компанія займається виробництвом молочних продуктів, в основному кисломолочних напоїв. У тому числі – продуктів з нетривіальним назвою «бодрячок» і «С бодуна».

Зеленоградський виробники відмовилися повідомити, що планується назвати ім’ям знаменитого колективу, пославшись на зайнятість директора, який може дати точну інформацію.

Продюсер «Буранівських бабусь» Ксенія Рубцова повідомила, що вони не укладали контрактів про використання свого бренду ні з одним підприємством. І якщо подібна продукція з’явиться на прилавках, то вони підуть до суду.

ТОВ «Будинок Людмили Зикіної» (у цій компанії працюють бабусі) подало заявку на товарний знак за багатьма класами товарів ще рік тому. У тому числі – на продукти харчування.

Керуючий партнер BrandLab Олександр Єрьоменко пояснив, що популярне ім’я «Буранівські бабусі» може допомогти продати молочні продукти, але навряд чи – м’ясні. На тлі успіху співачок бренд може бути успішним не більше року, якщо його цілеспрямовано не розвивати.

Експерт зазначив, що люди в регіонах мало бачать на прилавках оригінальні мароки. І «бабусі» будуть потрапляти в кошики покупців швидше з патріотичних спонукань, ніж через якість пропонованої продукції.

За матеріалами Маркер