Новини технологій. 22 червня. Продаж мобільних телефонів через Інтернет досяг 10-15% від загальної кількості в Україну.

Про це повідомив генеральний директор компанії «Мобілочка» Антон Володькін.
За його словами, спеціалізованому продажу (салони-магазини мобільного зв’язку) зараз належить близько 30% ринку. Частку «Мобілочки» він оцінює в 8%, частка її основного конкурента («Алло») трохи перевищує цей показник.
«Разом дві найбільших компанії контролюють трохи менше 20% ринку», – зазначив Володькін.
За його словами, велику частку ринку, а особливо в регіонах контролюють приватні підприємці і дрібні компанії, які реалізують в основному товари дешевого класу.
Крім того, свою частку утримують і неспеціалізовані супермаркети електроніки, які теж часто починають продавати немасові дорогі мобілки.
За матеріалами proIT