Новини спорту. 14 червня. Євротуристи з початку Євро-2012 вже витратили в Україні чимало грошей, хоча дехто з них і нарікає на український сервіс.

Апетити шведів до українського пива вражають

Пиво, їжа, сувеніри та готелі прогнозовано дають найбільший виторг. У фан-зонах ледве встигають підвозити харчі та напої.

Після матчу зі Швецією випили геть усе пиво, кажуть продавчині. І це попри те, що ціни тут кусаються. Під час матчу шведів у фан-зоні було небагато. Свої гаманці тут розкривали українці.

Футболки збірної України по 300 гривень просто розмели. Найнесподіваніший сувенірпостільна білизна із символікою Євро, яка коштує 500 гривень. Але і їх люди залюбки розбирають, хваляться продавці.

Апетит шведів до пива продавців узагалі здивував. У Києві, на Трухановому острові, де отаборились скандинави, пиво підвозять по кілька разів на день.

Не відстають від шведів і інші інтуристи. “Коли грала збірна України, у нас винесли взагалі все пиво на всіх чотирьох фан-зонах. Нам просто реально його не вистачило. Ми до такого не були готові. Зараз ми звичайно, виправимося і завеземо пива, знаєте, був такий анекдот: щоб хом’як подавився!”, – запевнив генеральний директор компанії-виробника пива Петро Чернишов.

Свято і на вулиці продавців фаст-фуду. Біля фан-зони у Києві їхні заробітки зросли у півтора рази.

А от витрачатись на дзвінки додому європейці не квапляться, кажуть оператори мобільного зв’язку. Вони підрахували, що в середньому європейський турист здійснює дзвінків 5-6хвилин і відправляє не більше 5 смс.

За матеріалами ТСН