Новини авто. 25 червня. У даний час КАМАЗ зосередився на розвитку виробництва в Індії, проте вивчає і китайський ринок.

«Там дуже дорогий вхід, хоча у нас є варіанти входу на цей ринок. Але треба розуміти, що освоєння нового ринку вкрай складне», – заявив генеральний директор КАМАЗа Сергій Когогін про стратегію компанії відносно КНР.
Топ-менеджер уточнив, що КАМАЗ вже опрацьовував питання партнерства з одним з китайських виробників, не уточнивши з яким саме. За його словами, китайська сторона готова створювати СП.
Однак реалізація відразу декількох міжнародних проектів для КАМАЗа зараз важка.
«Ми сконцентрували сьогодні свої людські та фінансові ресурси на Індії. Я вважаю, ми не можемо витягти сьогодні два великих проекти», – зазначив Когогін.
При цьому, за його словами, КАМАЗ вважає привабливими для себе, наприклад, ринки Латинської Америки, зокрема бразильський. Однак поки у російській компанії недостатньо досвіду міжнародного співробітництва, тому вона «нікуди не поспішає» у цій сфері.
КАМАЗ в кінці лютого 2010 року відкрив в Індії складальне виробництво своєї техніки на спільному підприємстві Kamaz Vectra Motors Limited (KVML), в якому російській компанії належить 51%. СП збирає декілька моделей бортових автомобілів і будівельних самоскидів на шасі КАМАЗ-6540, а також магістральні тягачі КАМАЗ-5460.
За матеріалами АВТОСТАТ